Escola de Música Joan Valls

• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Inici

COMUNICAT de la Plataforma SALVEM L'ENSENYAMENT PÚBLIC DE LA MÚSICA I LA DANSA

Correu electrònic Imprimeix PDF

La Plataforma SALVEM L'ENSENYAMENT PÚBLIC DE LA MÚSICA I LA DANSA  convoca una Manifestació dissabte 20 d'octubre a la tarda, per la que comptem amb la participació de tota la comunitat educativa d'escoles de música, conservatoris i ESMUC, de protesta per les retallades en ensenyament musical que aplica el Govern de la Generalitat i que afecten tan greument els nostres centres. Mirarem de fer molta música i animem a la participació de tots, professorat i alumnat, amb instruments i a la resta dels participants a cantar i portar instruments de percussió qui en tingui.

Farem tots un Pasacarrer amb formacions instrumentals i corals des de la Via Laietana amb l’Avinguda de la Catedral fins a la plaça de Sant Jaume, on interpretarem tots junts vàries peces. Inclourem un seguici fúnebre. Farem molta música al llarg de tota la concentració, cantant i tocant.

·        Reclamem al Govern de la Generalitat de Catalunya el finançament legislat que ens nega.

·        Defensem el dret d’accés a un ensenyament públic de la música i la dansa de qualitat.

·        Defensem el futur musical del nostre país, del què la xarxa d’Escoles municipals i Conservatoris és pilar fonamental.

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!

Plataforma SALVEM L’ENSENYAMENT PÚBLIC DE LA MÚSICA I LA DANSA

Flash Notícies

L'Associació Catalana d'Escoles de Música ha fet públic al seu web i a diferents mitjans de comunicació un manifest a favor dels ensenyaments artístics al nostre país.

Com sabeu, tot un seguit de retallades en l'àmbit de l'educació està posant en perill l'existència d'un gran nombre d'escoles de música que, com la nostra, ofereixen un servei públic de qualitat, i en estreta col.laboració amb la vil.la i la ciutadania.

Tothom qui vulgui pot adherir-se al manifest des del mateix enllaç que us enviem.

Podeu llegir-lo aquí:

També podeu llegir més aquí: